Sposoby ma marketing firmy w internecie

Niezależnie czy jest to zakład fryzjerski, ekipa budowlana czy gabinet dentystyczny – dziś każda firma, która chce pozyskiwać klientów powinna posiadać własną stronę internetową oraz podejmować działania marketingowe w internecie. Jedne z nich będą przybierały formę płatnej reklamy, inne w bardziej zawoalowany sposób pozwolą na dotarcie z ofertą do zainteresowanych klientów.

Google AdWords

Pierwszym pomysłem jaki będzie miała większość firm na reklamę w internecie będzie zapewne reklama linków sponsorowanych w Google. Jest to dobre narzędzie zwłaszcza dla młodych, początkujących firm oraz dla tych, których produkty i usługi cieszą się szczególnym zainteresowaniem w określonych porach roku. Wadą tego rozwiązania jest fakt, że takie linki są oznaczone jako reklama przez co część klientów rezygnuje z wejścia na stronę, która się tak reklamuje.

 

Pozycjonowanie stron www

Są to działania dzięki, którym strona firmy po wpisaniu do wyszukiwarki hasła, będzie wyświetlała się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Takie działania mają tę zaletę, że nie są otagowane jako reklama, a użytkownicy internetu są przekonani, że firmy, które pojawiają się na najwyższych pozycjach wyników wyszukiwania zasługują na to, bo mają pewną markę i najlepszą ofertę.

 

Wyszukiwarki usług

Dobrym pomysłem w przypadku wielu branż będzie także dodanie oferty firmy od wyszukiwarki usług, która pozwala użytkownikom internetu na znalezienie firmy w jej okolicy oraz na porównanie cen tej firmy z innymi. Takie wyszukiwarko – porównywarki cieszą się coraz większą popularnością wśród internautów mają także ich zaufanie. Dlatego prowadząc działania marketingowe w internecie warto rozważyć także tę możliwość. Dokładnie jak działa taka wyszukiwarka i na jakich zasadach można dodać do niej ogłoszenie dowiecie się tutaj – https://wycenione.pl/artykul,ogloszenia-dla-firm,o14.

 

Reklama na portalach branżowych

Kolejnym, dobrym pomysłem na zostanie zauważonym przez osoby zainteresowane usługami czy produktami oferowanymi przez firmę, jest prezentacja jej oferty poprzez artykuły sponsorowane, albo zwykłą reklamę internetową na portalach branżowych. Dzięki temu osoby, które wchodzą na taki portal w celu poszukania wiedzy na interesujący je temat związany z branżą zobaczą także reklamę firmy z danym produktem czy usługom, co jeśli właśnie czegoś takiego szukają, z pewnością sprawi, że klikną oni w reklamę. Reklama w portalach branżowych jest zatem także dobrym pomysłem promocji firmy w internecie.

Next post
Sposoby ma marketing firmy w internecie