„Internet z raczkującego niemowlaka zamienia się powoli w rozgadanego i pyskatego młodzieńca w wieku przedszkolnym – ani się obejrzysz, a własną stronę WWW będzie miał nawet facet, który sprzedaje marchewkę i ser topiony w budce na twoim osiedlu”.
To słowa, które w 2000 r. napisał Angus J. Kennedy w swoim przewodniku po Internecie. Wówczas trzeba było tłumaczyć jak korzystać z internetu. Dziś tę wiedzę wysysamy z mlekiem matki, w dorosłość wkraczają pokolenia, które nie pamiętają świata bez niego, 97% polskich firm korzysta z internetu, a 80% ma własną stronę internetową.
Internet to druga rzeczywistość, w której szukamy rozrywki, uczymy się, pracujemy, czytamy, komunikujemy się i w której prowadzimy własne biznesy. Dzisiaj biznes i informatyka czy informatyka i marketing to dwie strony tej samej monety. Skuteczne działania marketingowe opierają się w pewnej mierze o wiedzę informatyczną, a bez marketingu nie ma szans na sukces w biznesie, właśnie dlatego powstał nasz portal. Miejsce, w którym łączymy te trzy dziedziny w jedno. Podajemy aktualności, przytaczamy twarde dane i radzimy jak odnaleźć się w biznesowej cyberprzestrzeni.