Jeżeli stworzyliście jakąś super reklamę facebookową, to możecie ją jeszcze zgłosić do Facebook Awards.
https://www.facebook-studio.com/awards/about
Ważne daty
31 marca 2016 – do tego czasu można składać propozycje (entries due)
25 kwietnia 2016 – oceny regionalne (regional judging)
1 czerwca 2016 – ostateczne oceny sędziowskie (final judging (creative council))
15 czerwca 2016 – ogłoszenie wyników
Kategorie
Jest kilka kategorii:
small business
facebook for good
innovation
beyond facebook / integrated
best use of facebook platforms
Rodzaje nagród
Otrzymać można jedną z czterech nagród:
blue award
gold award
silver award
bronze award
Najwyższym odznaczeniem jest nagroda niebieska (ciekawe dlaczego ;))
W zeszłym roku przyznane zostały dwie niebieskie nagrody – za kampanię #likeagirl (Procter&Gamble) oraz za kampanię Ice Bucket Challange (ALS Association). Jeżeli chcecie zobaczyć zeszłorocznych zwycięzców, zaglądnijcie na tę stronę:
https://www.facebook-studio.com/awards/winners
Wszystkim, którzy planują zgłosić swoją kampanię, życzę powodzenia 🙂