Działania marketingowe firmy będą najskuteczniejsze jeśli będą prowadzone na wielu różnych obszarach, oto pomysły na 10 działań marketingowych, które sprawdzają się w przypadku niemal każdej firmy (oczywiście o ile są profesjonalnie prowadzone):
-
Pozycjonowanie strony, czyli uzyskiwanie wysokich wyników wyszukiwania na zadane słowa kluczowe.
-
Kampania AdWords, czyli kampania linków sponsorowanych w Google.
-
Kampania ambientowa, czyli kampania z nutką tajemnicy, która zaskoczy odbiorce.
-
Networking, czyli poszukiwanie klientów i partnerów poprzez tworzenie sieci kontaktów.
-
Mobile marketing, czyli reklama za pośrednictwem aplikacji w telefonach komórkowych.
-
Bilbordy, choć do stare medium, jednak okazuje się, że nadal niezwykle skuteczne.
-
Promocje i gratisy, każdy lubi przeceny i dodatkowe bonusy do zakupów.
-
Viral marketing, czyli niskobudżetowa treść, którą użytkownicy sami będą przekazywać dalej.
-
Social media marketing, czyli reklama w mediach społecznościowych.
-
Działania PR – pozytywny wizerunek firmy także wpływa na sprzedaż.